Typer Enbiej- podsumowanie dnia 5

Witam Was serdecznie

W końcu kolejka, która oferowała nam w miarę pewne rozwiązania. Ja się niestety nie wstrzeliłem, gdyż wierzyłem w Warriors i Thunder, ale byli tacy, którzy idealnie wytypowali. Zapraszam

Najwięcej trafień – 6 double-points: podanielokciemjwilla, darkside, sosna1982, mario

Najmniej trafień – 3: wielu graczy

Nasza średnia: 4,63

Największe zaskoczenie: Wygrana Spurs, na których oddało głos 14 osób

Największy pewniak: Przegrana Magic, na wygraną Magików głosowało tylko 2 użytkowników.

Wczoraj głosu nie oddali: Czechaj Tomasz HubalaMen Bartosz Tęsiorowski adrian90 bercok allan77  kevok

PS. Jutro i w piątek podsumowania nie będzie, gdyż do wieczora mnie nie ma w domu. Spisujcie swoje wyniki i liczbę punktów, gdyż w sobotę wrzucę podsumowanie 3 dni, a w niedzielę całą tabelę z wynikami

Pozdro

Mail: lordam@o2.pl

zapraszam do komentowania

Komentarze do wpisu: “Typer Enbiej- podsumowanie dnia 5

  1. 5/6 wreszcie przyzwoity wynik. Szkoda że Wojownicy dali ciała bo byłby komplet i bonusik;). A tak poza tym to jest podsumowanie dnia 4.

  2. SAS zmobilizowali się na mecz z drużyną swojego byłego kolegi z zespołu S. Kerra

  3. Ysight, widzę że obaj tylko na jedynym i tym samym wtopiliśmy

  4. Pop daje dziadkom odpocząć tylko w back-2-back transmitowanych przez TNT?

  5. Lordam,mam pytanko. Raz wysłanych typów już nie można zmieniać? Dzisiaj w czwartej pozycji dałem na Warriors,a chciałem odwrotnie, na Nets (coś się pomieszało) :-(. Jak możesz,to odpowiedz tu,albo mailem.

    Pozdrawiam

    1. W takim wypadku dajcie nowy mi znać, ja usunę poprzedni wpis i wstawicie nowy. Tylko, zeby nie było tak, że ktoś pisze mi po północy, żebym zmienił;)

    2. Ok już nie trzeba, zmieniłem CI typ. Sprawdź czy się zgadza.

  6. Zgadza się…dzięki. Przepraszam za kłopot. Obym tego nie żałował;-). To może jakiś punkt do regulaminu,że można np. tylko przez kwadrans od oddania typów coś zmienić,z dopiskiem korekta. Chociaż chyba tylko ze mnie taki gapa:-)

Comments are closed.