Typer Enbiej 3-4.10.2014. – Dzień 3 i 4

Witam serdecznie

Na waszą prośbę będę teraz wrzucał mecze z dwóch dni, zarówno dla mnie jak i dla was powinno to być ułatwieniem.

W zabawie biorą udział tylko osoby, które zostały już wpisane na listę.

1. W komentarzach pod postem wpisujemy tylko numer meczu i jego zwycięzcę wg. wzoru

1-1

2-1

3-2

2. Typer Enbiej jest dobrowolną zabawą, w której jedyną gwarantowaną nagrodą są emocje + rywalizacja

3. Osoba, która 7 dni z rzędu nie będzie brała udziału w zabawie automatycznie zostaje skreślona z listy uczestników

4. Wyniki będzie można obstawiać do momentu rozpoczęcia się pierwszego meczu

5. Artykuł z możliwością typowania wyników zawsze będzie się pojawiał na stronie między godziną 12 a 18

6. Szanujmy siebie wzajemnie w komentarzach pod artykułami z wynikami

7. Bawmy się dobrze i rywalizujmy!

UWAGA. Gospodarz spotkania zawsze jest drugi w kolejności, jest naszą 2!

Mecz 3.11.2014 Lordam
1 01:00:00 Rockets @ 76ers 1
2 01:30:00 Thunder @ Nets 1
3 02:00:00 Pelicans @ Grizzlies 2
4 02:30:00 Celtics @ Mavericks 2
5 03:00:00 Kings @ Nuggets 2
6 04:30:00 Jazz @ Clippers 2

 

4.11.2014 Lordam
1 01:00:00 Bucks @ Pacers 2
2 01:30:00 Rockets @ Heat 2
3 01:30:00 Wizards @ Knicks 1
4 01:30:00 Thunder @ Raptors 2
5 02:00:00 Magic @ Bulls 2
6 02:00:00 Hornets @ Pelicans 2
7 04:00:00 Cavaliers @ Trail Blazers 1
8 04:30:00 Suns @ Lakers 1

Komentarze do wpisu: “Typer Enbiej 3-4.10.2014. – Dzień 3 i 4

  1. 3.11
    1-1
    2-2
    3-2
    4-2
    5-2
    6-2
    4.11
    1-2
    2-1
    3-1
    4-2
    5-2
    6-1
    7-2
    8-1

  2. 3.11.2014
    1-1
    2-1
    3-2
    4-2
    5-2
    6-2
    4.11.2014
    1-1
    2-1
    3-1
    4-2
    5-2
    6-2
    7-1
    8-1

  3. 3.11.2014
    1-1
    2-2
    3-1
    4-2
    5-2
    6-2
    4.11.2014
    1-1
    2-2
    3-2
    4-2
    5-2
    6-1
    7-1
    8-1

  4. 3.11.2014 day 3
    1-1
    2-2
    3-1
    4-2
    5-2
    6-2
    4.11.2014 day 4
    1-1
    2-2
    3-2
    4-2
    5-2
    6-1
    7-1
    8-1

Comments are closed.