Reklamowa rewolucja w lidze

Już wcześniej sugerowano, że w NBA nadejdą czasy na to by zawodnicy na swoich koszulkach i obok logo drużyny czy numeru nosili reklamy. Zanim jednak dojdziemy do tego faktu, liga zamierza w nieco inny sposób wzbogacić swój budżet, również w rewolucyjny. Do kończącego się sezonu reklamy były umieszczane w bardziej subtelny sposób, a my nie odczuwaliśmy ich na parkiecie tak rażąco.

Od 68. sezonu czyli kolejnych rozgrywek 2013-14 na górnych częściach tablicy (czyli ponad obręczą) oraz wzdłuż lini bocznej (obok ławki rezerwowych graczy) będziemy oglądać reklamy róznych firm, płacących nawet po 2 mln USD za umieszczenie jej w halach NBA.

Dla niektórych sterników klubów pomysł proponowany przez Adama Silvera – potencjalnego przyszłego komisarza ligi –  jest odbierany jako bardzo dobry. Teraz wg komentatorów wszystko w rękach kamerzystów i w oczach kamer by jak najczęściej eksponować reklamy najpopularniejszych firm.

Woy

Największy i najstarszy Dinozaur na Enbiej.pl, współtwórca strony. Fan koszykówki z końcówki lat '80-tych oraz początku lat '90-tych ; show-time Lakersów czy mocnej defensywy Pistons oraz Knicks. Kibic Chicago Bulls oraz Magica Johnsona czy Scottiego Pippena.

6 komentarzy

  1. Blanco pisze:

    Nadchodzi koniec pewnej ery… Nie wyobrażam sobie reklam na koszulkach. Okropnie to będzie wyglądać…

  2. Boobr pisze:

    Niektórym zespołom bardzo się przyda taki zastrzyk gotówki. Mnie to nie przeraża, lubię piłkę nożną więc to dla mnie norma.

  3. santi pisze:

    Reklamy na tablicach to moim zdaniem tragiczny pomysl. Koszulki tez nie będą juz takie jak kiedyś wiec slabo trochę ale rozumiem ze kluby szukaja dodatkowego dochodu a taka kasa jest na pewno kusząca. Jednak lepszym finansowo rozwiązaniem jest podniesienie progu podatku od luksusu. Mialoby to przynajmniej przelozenie na poziom sportowy ligi.

  4. josiu pisze:

    Za 5-10 NBA będzie wyglądać jak PLK. A przypominam,że estetyka jest jedną z rzeczy, która przyciąga do NBA.

  5. devitto pisze:

    i tak zarobią jedynie kluby z większych miast, które mają więcej czasu antenowego na ogólnokrajowej telewizji… ciekawe ile będą warte reklamy w halach w Charlotte lub w New Orleans.. na pewno nie 2 mln :D

  6. TenKtóryWie pisze:

    Z dwojga złego lepiej mieć reklamy na koszach i liniach bocznych niż na koszulkach. Takie jest moje zdanie, zobaczymy jeszcze jak to będzie wszystko wyglądało.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *