Reklamy na koszulkach staną się faktem.

Autor: bartek

O ile w piłkarskim świecie reklamy sponsorów na koszulkach są normą, o tyle w NBA był nieobecne. Już niedługo ulegnie to zmianie.

Włodarze najlepszej ligi świata mają za sobą specjalne spotkanie, na którym dyskutowano o zakończonym już sezonie 2011/12, jego plusach i minusach oraz przebiegu organizacyjnym. Pod lupę wzięto także rozwiązania, które mają być wprowadzone w przyszłości.

Jednym z nich, o którym już kiedyś wspominaliśmy, jest pojawienie się reklam na koszulkach, na wzór drużyn piłki nożnej. Komitet przyjął odpowiednie uchwały i prawdziwa rewolucja stanie się faktem. Amerykański sport słynie bowiem z ogromnej wagi przywiązywanej do „czystości” strojów od wszelkiego rodzaju marketingu. Jak na razie nie słychać jednak zbyt wielu głosów krytycznych w tej materii.

Na razie o szczegółach akcji wiadomo niewiele. Najprawdopodobniej będą to specjalne łatki w okolicach ramion, mierzące około 6 centymetrów. NBA szacuje, że może to przynieść do 100 milionów dolarów zysku.

3 komentarze

  1. qe4 pisze:

    Beda to reklamy ok 6×6 cm. Zostana one umieszczone na miejscu w ktorym aktualnie znajduje sie logo NBA. Tak jakby nie mogli po drugiej stronie… Mam nadzieje, ze nie planuja wprowadzenia nazw sponsorow do nazw druzyn. Chrysler Detroit Pistons vs Disney Orlando Magic.

  2. grzeho pisze:

    ale nędza, miałem nadzieję, że Stern się jeszcze opamięta… ależ on jest pazerny

  3. TMX pisze:

    Latki 6x6cm i to jeszcze jedynie na ramiaczkach koszulek. Ledwo bedzie widoczny sponsor, wiec odetchnalem z ulga… Ale oczywiscie wolalbym zeby stroje byly czyste

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *