Wyniki świątecznego typera Enbiej

Nasz świąteczny typer okazał się dużym sukcesem. Udział w nim wzięło aż 71 czytelników za co serdecznie dziękujemy. Teraz pora na podsumowanie i przyznanie tytułu naszego guru typerki.


 Do zdobycia maksymalnie było 50 punktów (w każdym spotkaniu prawidłowo wytypowany zostałby zwycięzca i dokładna różnica punktowa).

Bezkonkurencyjny okazał się Macio, który typował +9 Knicks, +11 Heat, +4 Bulls, +5 Thunder i +16 Clippers za co w sumie zgromadził 32 punkty. Gratulujemy!

Za jego plecami trwała pasjonująca walka do ostatniego spotkania, ale ostatecznie drugie miejsce zajął Poskro (30 pkt), a trzecie Marcolin (29 pkt). Również gratulujemy :)

Kompletny arkusz w PDF jest do pobrania tutaj. Mam nadzieję, że nie będzie w nim żadnych błędów i jednocześnie mam pytanie do Was – czy chcielibyście żebyśmy ogranizowali kolejne edycje tej zabawy?

Mateusz Babiarz

Manager i biznesmen, a po godzinach pasjonat NBA. Od lat kibic San Antonio Spurs i Philadelphia 76ers. Fan Popovicha, ostrej gry dawnych Pistons i fryzur Andrew Bynuma.

12 komentarzy

  1. ronin23 napisał(a):

    Jasne,fajna sprawa z tym typowaniem i wprowadza to nutkę rywalizacji.Moglibyście robić to robić każdego dnia a na koniec sezonu podsumawanie i wyłonienie najlepszego typera.

  2. Currose301=Maxi7 w typerze :) napisał(a):

    OCZYWIŚCIE ŻE TAK!

  3. fvz napisał(a):

    fajna zabawa, jestem za! :)

  4. Margaret napisał(a):

    tak jest zabawa jest fajna, tylko mysle ze moze byc duzo pracy z tym, wiec moze jakos zmienic zasady czy tez ilosc meczow np: kazdy moze podac max 2 typy dziennie itp. Podsumowanie tez fajnie wyglada, ale moza tez zrobic jakos tabelke i co jakis czas podsumowanie np: tygodnia, a w tabelce mozna zawrzec serie poprawnych typow np: 3W, a do punktow liczyloby sie jak teraz dokladny wynik,

    w razie czego jestem sklonna do pomocy
    pozdrawiam.

    • Bob napisał(a):

      Właśnie próbuję ułożyć sobie logikę całości i będę chciał to maksymalnie zautomatyzować bo przepisywanie wszystkiego do excela jest trochę męczące ;)

      W razie czego na pewno się zgłoszę Margaret i dzięki za propozycję :)

  5. song7 napisał(a):

    super zabawa:) też jestem za!

  6. woy9 napisał(a):

    Dawaj Bob;-) Czekamy. ja miałem jedno pudło przez Howarda.

  7. chomczi napisał(a):

    ja bym bardzo chętnie wziął w tym udział ;)

  8. Shaq 34 napisał(a):

    Jestem za super zabawa! 28 pkt

  9. Bojar napisał(a):

    A na koniec sezonu jakieś nagrody dla 3 najlepiej typujących… ;)

  10. Bob napisał(a):

    Ok – zmotywowaliście mnie :) Prace nad Typerem Enbiej Akszyn ruszyły. W ciągu kilku dni powinna być gotowa wersja beta.

  11. kedziorek napisał(a):

    Bardzo ciekawy pomysł. 22 punkty :)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *