Wino marki „Yao”

Kilka miesięcy po zakończeniu czynnej przygody z koszykówką Yao Ming wyszedł z pomysłem otworzenia własnej winiarnii – Yao Family Wines. Przy produkcji swojej marki, koszykarz będzie używał winogron z Napa Valley tj. słynącego z wysokiej jakości winogron regionu Kalifornii.

Wg doniesień z Chin a także z rodzinnej strony internetowej Yao, pierwsza sprzedaż oscyluje na granicy 600 butelek i jest to rocznik 2009 Cabernet Sauvignon.

Przedstawiciel winiarni Yao odmówił jakichkolwiek komentarzy w sprawie sprzedaży ale miejscowa prasa dowiedziała się, iż pierwsza butelka będzie wystawiona na aukcji charytatywnej (Ming często bierze udział w tego typu przedsięwzięciach i można powiedzieć znany jest z pomocy) przy okazji Olimpiady Specjalnej.

Cena wywoławcza pierwszej butelki ma sięgnąć 9400 $. Wiadomo też ,że w dalszej sprzedaży pojawi się 1200 butelek z tego samego – 2009 – rocznika.

Dla przypomnienia; Yao wrócił do nauki na uniwerytecie i rozwija się pod kątem zarządzania i marketingu. Jak widać na załączonym obrazku na pierwsze efekty nie trzeba było długo czekać;-).

Komentarze do wpisu: “Wino marki „Yao”

  1. No raczej trochę mu to zajmie, bo cab. sauvignion potrzebuje nieco czasu, tak w 2019 będzie można wypić, na razie to taka wersja demo wina… pytanie za ile ono pójdzie w 2019? :P Teraz jest prawie 10 tysięcy dolców… to ile będzie za te 8 lat? 100 tysięcy? Dobije do miliona?

Comments are closed.