Sixers kupili rzeczy Dr J

Wczoraj odbyła się licytacja części pamiątek Juliusa Ervinga. Jeden z najlepszych koszykarzy w historii sprzedał między innymi swój mistrzowski pierścień z 1974 roku, który zdobył wraz z drużyną New York Nets (liga ABA). Sam pierścień osiągnął rekordową kwotę 460 471 $. Suma pieniędzy zdobytych na aukcji to około 3,5 mln $.

Obecni na licytacji byli także przedstawiciele Philadelphia 76ers, którzy kupili 18 przedmiotów z kolekcji Dr J. CEO klubu Adam Aron powiedział, że klub skontaktował się z Ervingiem w sprawie dołączenia go do organizacji Sixers.

We’d like to bring Dr. J back to Philadelphia. He’s only one of the greatest 76ers of all time. We’d love to see Julius Erving have a connection with the 76ers in some shape or fashion. I don’t know what, exactly. (…) We’ve been reaching out to a lot of our former Sixers players because we’d like to build a bit of a family here where, once you’re a 76er, you’re always a 76er.Adam Aron

Wspomniany wyżej pierścień, a także ten zdobyty przez Juliusa z Sixers w 1983 nie trafił do klubu. Wszystkie przedmioty kupione przez 76ers kosztowały wg słów CEO 10 ooo $ lub mniej. Członek Hall of Fame jest świadomy tego, że jego były klub nabył jego pamiątki jednak nie wydał jeszcze komunikatu w tej sprawie. Wiemy natomiast tyle, że część dochodów uzyskanych z licytacji zostanie przekazana na rzecz działającej charytatywnie Armii Zbawienia.

Koszulka z nr 6 jest zastrzeżona dla Ervinga i wisi pod kopułą Wells Fargo Center. Świeżo nabyte przedmioty zostaną wystawione w obiektach hali by jeszcze bardziej udokumentować wielkość Juliusa i jego zasługi tak dla organizacji jak i społeczności Filadelfii.

We want him to know that the Sixers care about him in every dimension. (…) We spent some real money. We’ll have some fun Dr. J things to show our fans and our players.Adam Aron

Takie działania zarządu Sixers mają na celu przyciągnięcie fanów do zespołu świeżo po przejęciu jakiego dokonała grupa inwestorów pod przewodnictwem Joshua’y Harrisa. Inną rzeczą, która z pewnością ucieszy kibiców jest obniżenie ceny biletów. Aron i jego współpracownicy przygotowali specjalną stronę (NewSixersOwner.com) na której można było napisać swoje propozycje zmian. Wg jego słów takich sugestii uzbierało się około 6 500 i są teraz uważnie analizowane.

Mateusz Babiarz

Manager i biznesmen, a po godzinach pasjonat NBA. Od lat kibic San Antonio Spurs i Philadelphia 76ers. Fan Popovicha, ostrej gry dawnych Pistons i fryzur Andrew Bynuma.

2 komentarze

  1. GeoClippers napisał(a):

    Każdy klub powinien tak robić ze swoimi gwiazdami :)

  2. roosterMan napisał(a):

    w sumie tak, lecz nie kazdy musi sprzedawacz swoich rzeczy zeby sie utrzymac, moze jakby gral troche pozniej…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *